Продовжуйте дію вашого електронного підпису автоматично
Для цього потрібно мати:
-
01
Сплачений рахунок
-
02
Діючі електронні підписи, які бажаєте продовжити*
-
03
Відсутність змін в установчих документах та складі підписантів
* - заявку на новий КЕП потрібно підписувати діючим електронним підписом
Вартість електронного підпису
Вартість КЕП залежить від терміну дії сертифіката
Електронний підпис або печатка
Що робити, якщо в мене закінчився термін дії сертифікатів?
Якщо термін дії ваших сертифікатів закінчився, або у вас відбулися зміни на підприємстві — вам потрібно сформувати новий КЕП, скориставшись сервісом віддаленого отримання електронного підпису.
Питання, які допоможуть вам розібратися:
Якщо відбулись зміни по організації (змінилась назва організація) як продовжити сертифікат?
У випадку зміни реєстраційних даних по організації або даних підписувача віддалене продовження сертифікатів неможливе. Пропонуємо вам звернутись до пункту обслуговування КНЕДП “Україна” у вашому регіоні для отримання нових сертифікатів.
За скільки днів до закінчення терміну дії існуючих сертифікатів можливо зробити їх продовження?
Ви можете зробити продовження існуючого сертифіката в будь-який момент часу, головне щоб ваші існуючі сертифікати були чинні.
У мене КЕП іншого центра, чи можу я легко отримати КЕП в КНЕДП “Україна”?
Так, звичайно. На сайті КНЕДП “Україна”, дуже просто отримати новий КЕП на основі існуючого. Просто завантажте ваші діючи КЕП в розділі Продовження сертифікатів і виконайте кроки, які вам пропонує сайт.
Чи можу я обрати дату початку дії мого нового сертифікату?
Так, звісно. Перед генерацією вашого нового секретного ключа вам потрібно буде обрати період дії нових сертифікатів: 1 рік або 2 роки, а також зазначити початок його дії за допомогою вбудованого календаря. Детальніше за посиланням.